lumenochlora.blogg.se

14/9

Publicerad 2014-09-14 16:15:33 i Allmänt,

Den här veckan har varit superhektisk. Jag var wäktare vilket innebar att all min tid gick åt att planera och genomföra a-weckan. Det gick superbra, vi har fått massa god kritik från både lärare och elever. Det har hursomhelst påverkat mina möss. Har inte hunnit umgås med dem någonting. De har fått mat och vatten varje dag, men de har inte fått kommit ut och leka utanför buren. 
Idag tog jag en timme till att ta igen det jag missat. Städade buren och lät dem springa omkring i min säng och utforska nya ställen. Så fort min hand dök upp sprang de dit och nosade. De känner absolut igen mig, vilket gör mig jätteglad.
 
Massamassa tidningspapper att boa med, det är tydligen det roligaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela