lumenochlora.blogg.se

5/9

Publicerad 2014-09-05 15:29:57 i Allmänt,

Idag har jag tvättat rent det största terrariumet där jag ska bygga lite hinderbanor till mössen. Har också tagit på mig ansvar för 2 möss till. Två killar i min grupp ska föda upp möss. De har köpt 2 vita mushonor och 1 hane de ska avla på. När ungarna är födda och tillräckligt gamla för att klara sig på egen hand ska jag fortsätta ta hand om de två honorna. Funderar lite på vad jag ska göra med dem, antagligen agitily där med, kanske kolla lite skillnader på hur det är att lära upp en hona som varit gravid. Fast där spelar såklart personligheterna in. Så det kanske inte fungerar ... Får fundera mer på det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela